Ana Menü
  Özel Haberler
  Yerel Haberler
  Adaklı Haberleri
  Genç Haberleri
  Karlıova Haberleri
  Kiğı Haberleri
  Solhan Haberleri
  Yayladere Haberleri
  Yedisu Haberleri
  Köşe Yazarları
  Anketler
  Video Galeri
  Foto Galeri
  Radyo & Sohbet
  Gazete & Dergiler
  Firma Rehberi
  Üye Hesabınız
  Özel Mesajlarınız
  Üye Listesi
  İstatistikler
Üye Bilgileri
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 2
Toplam Üye Adedi: 2,363
En Son Üye: Thomas

En Fazla Bağlı:
Misafir(ler): 414
Üye(ler): 19
Toplam: 433

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 68
Üye(ler): 1
Toplam: 69
Üye Ol
Foto Galeri

Bingöl
Untitled Document
Radyo
Şu an bu bloğun içeriği yok.

Meyve-sebze sanıldığı kadar korumuyor

Meyve-sebze sanıldığı kadar korumuyor
 Tarih : 2010-04-07 21:19:32
 Kategori : Sağlık
  Yorumlar : Yorum Yok!
 Okunma : 225
 Font : Azalt  Azalt  Arttır 
 Haberi Yazdır
 Haberi Gönder
 
Fazla sebze ve meyve tüketmenin, kansere karşı sanıldığından daha az koruma sağladığı belirlendi.

aklaşık 500 bin kişiye ait 8 yılı aşkın verilerinin değerlendirilmesi sonucu bilim adamları, kanser riski ile sebze-meyve yemek arasındaki ilişkinin "belirgin", ancak sanıldığından az olduğunu belirtti.

Günlük sebze-meyve tüketiminin 200 gram artırılmasının kanser riskini yaklaşık yüzde 3 azalttığını belirten araştırmacılar, fazla meyve-sebze tüketiminin koruyucu etkisinin bulunduğunu, ancak bunun sanıldığından az olduğunu vurguladı.

Ancak araştırmacılar, sebze ve meyve yemenin sağlığa faydalı olduğunu, araştırma sonuçlarının, tavsiye edilen miktardan az tüketilmemesi gerektiği anlamına gelmediğini belirtti.

Dünya Sağlık Örgütü, 1990'dan bu yana kanser riskini azaltmak için günde en az 5 porsiyon meyve-sebze tüketilmesi önerisinde bulunuyor.




Arkadaşına Gönder Yazıcı Dostu Yorum Gönder
Henüz Yorum Eklenmemiş

Kategori: Sağlık [Kategorideki Son 20 Haber]

Köşe Yazıları
Hakim Değişgeç
Siz olsanız kime teşekkür ederdiniz?
Tarih: 2012-02-07
Fahri Alimoğlu
Başbakanın Yokluğunda Şike Yasası
Tarih: 2011-12-15
Savaş Sekin
Dindar Nesil ve Fatih Projesi
Tarih: 2012-02-08
Nizamettin Önegel
Hakk’ın Sunmadığını Almaya Çalışanlar!
Tarih: 2011-12-21
Misafir Kalem
Kesin İnançlı Adam: Ercüment Özkan (Yusuf Alioğlu)
Tarih: 2012-02-03
Haftanın Haberi
Bingöl'deki çatışmanın ayrıntılar ortaya çıkıyor
Bingöl'ün Ilıcalar Beldesi kırsalına kış üslenmesi için gelen PKK'lı grup ile güvenlik güçleri arası ...
Okunma : 1540
En Son Yorumlananlar
  “Yeni şehir merkezine ihtiyaç vardır”..
  Belediyeden karla mücadele çalışması..
 Memleketimizin Fakirine'de sahip çıkmak suçmuş.....
  BDP’den Atalay’a eleştiri yağmuru!..
  Bingöl’e kar belediyeye eleştiri yağdı..

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
En Çok Okunanlar
 Bingöl'de sağ yakalanan ..
 Yılmaz: “Bingöl’ümüze şi..
 Mehmet Çibuk’un ismi yaş..
 “1 ayda 20 Kürt genci ka..
 MOBESE bu kez işe yaradı..

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
En Çok Yorumlananlar
 “Projelerimizi bilim ada..
 Baluken ilk sözünü verdi..
 Karasu’dan alfabe tepkis..
 “AKP’nin ampulü sönecek!..
 AK Parti’de sürpriz list..

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
Hava Durumu
BINGOL
Yorumlar